Dagens roligaste!

Var helt klart Chappe när han sprang som en kamel! Allstå ord kan inte beskriva denna otroliga syn, ni anar inte! Det såg verkligen ut som en kamel! Fick mig helt klart ett gott skratt som jag kommer kunna leva minst ett år extra på!

Jag och Turid tog oss iaf en härlig kvälls tur längst Kvarsätts vägen! Supermysigt ute, fast vi vart lite små frusa på hemvägen. Men Pony kändes iaf så mycket bättre idag. Mycket lättare och följsamare. Såret/ Broddsliringssåret såg fint ut idag, men lät lindan sitta kvar. Sen får han nog gå men benskydd ute i hagen också.. han slår upp samma gammla sår hela tiden! Gammle man har inte koll på vart han slänger ut sina ben.



  Tänk er att denna fux färgad och att det sitter en Turid på
och vips så har ni min otroliga syn ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

De va en rätt skrattretande upplevelse att sitta uppepå kamelen åxå:)

2010-11-24 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0