Pony och Jag

Shalom terms

Eller som han kallas för, Pony.
Pony ör en gammal man på 28 år som jag har haft i
ca 7 år.  Innan Pony kom till mig har han hunnit med mycket. Han har
varit Hopphäst, ridskolehäst och hobbyhäst.
Efter ett år tillsamans så började vi träna och tävla i western riding.
och med åren har Pony utvecklats så otroligt mycket.
Med Pony tävlar jag i grenarna,
Pleasure, showmanship at halter och western riding.
slinker in nån horsemanship i mellan åt också.
Det bästa Pony vet är värme, sol och morötter.
och mig så klart ;)
Just nu har vi haft en liten dålig period eftersom
att jag först bröt revbenen och fick en grov stukning av foten och
sedan nu att Pony fick en hovböld. Men nu är vi på G igen.
Vi håller tummarna att det kommer gå bra!

Elin Stjernstedt

Ja, det är jag det. Tog studenten från handelsprogramet för ett år sedan
och har sedan dess jobbat som butiksbiträde i stan och i Birsta.
Jag bor på en liten gård utamför sundsvall där vi har ett litet stall för
3 hästar. Att ett av mina första ord var häst säger ju en hel del. Jag har alltid haft hästar runt mig då
båda mina systrar höll på med hästar.
Förutom att rida på ridskola så var jag en flitig medryttare på fritiden.
Men för 7 år sedan så fick jag min första egna häst. Pony.
Förutom att vara ute i stallet där jag är för det mesta gillar jag att umgås med mina
vänner, fotografera och resa.
Ni får nöja er med min facebook profilbild;)
Har ni frågor så är det bara att fråga ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0