-

Förlåt, jag har varit sjukt dålig på att uppdatera här i bloggen. Men min motivation är som bortblåst. Jag vill så mycket jag vill ut och träna och tävla. Men har en häst som inte kan det. Jag känner mig rastlöst, tom.
Är sjukt less på allt detta med skador.
Först blev jag sjukt less av att vara ute i stallet på vintern. Jag hatar det. Jag hatar kyla. Men jag älskar att rida och pyssla med hästar. Men kylan drar ner mitt humör. Sen blir det "vår" och hur kul blir det inte då att vara ute och rida utan att frysa ihjäl?? Lycklig till tusen, men vad händer då?
Jo, då tar man och får hästen över sig. Var jag tvungen att bryta revbenen då? jajamen! Blev en och en halv månad utan ridning, endast promenader. Längtan efter att få komma upp på häst ryggen bara växer och växer..
Men då tar hästen och gör illa sig istället och allt är helvete i två dagar. Är less, bitter haha..
Men nu är vi på G, härligt! Det dryga är att det tar ju så lång tid. Jag vill ha tillbaka våran vanliga vardag nu.. Men det går ju inte så fort..
Nu har jag fått skrivt av mig mina negativa tankar, dags att bli posetiv igen!
Nästa vecka blir det en trip till Uppsala! Skönt att få komma i väg och rensa tankarna och bara få
göra en massa roliga saker ! :D

Kommentarer
Postat av: meit

kämpa på det blir bättre =)

avis på att du ska ner till uppsala....

ha en bra dag!

2011-05-07 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0