Härliga tider!

Blev ingen ridiing av chaplin igår. hann inte riktigt med mig. SKa försöka ta mig en tur i morgon när jag är ledig! Pony fick vila idag men han har tydligen haft ett eget pass i stora hagen. Släppte över han dit innan jag åkte till jobbet. Men när dom andra två fick gå och käka gräs, då blev Pony lessen.
Var ju mösspåtagning inne i stan idag, så jag har hört dunk dunk dunk dunk och glada rop hela dagen! Snacka om att man bli avis! Vill ta studenten igen!! Kan inte fatta att det var ett helt år sedan man tag studenten, känns som om att det var igår!
Hp07b

Kommentarer
Postat av: Carro

Hellu!

Har en kompis som söker en trevlig häst att ta på långtidsfoder, om du vet av nåt så hör gärna av dig!

Hästen ska vara snäll, pålitlig, trafiksäker i första hand.

Skall användas till skogsridning, träna dressyr och lättare hoppning.

Gör inget om den inte är helt utbildad, bara den är trygg.

2011-05-26 @ 16:02:34
URL: http://sartorius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0