inget snubbel!

Har varit dålig på att uppdatera nu igen. Har inte hunnit med mig riktigt! På lördagen var vi ute och gick en mindre tur i skogen, blev lite klättring och så. Inge snubbling! På söndagen var jag ute och tömkörde honom, ville se hur han blev när han fick jobba. Såg bra ut och han snubblade inget! Var dock jätte pigg så man fick värkligen träna kroppen.
Och igår var vi ut på en skogspromenad med Kerstin och Marie. Dom red och jag gick med Pony, snacka om att det var jobbigt att gå i skogen. Pony skötte sig bra, inget snubblande fast vi gick över stock och sten! Lite slarvig på hemvägen, men inget rammlande!. Så idag ska jag tömköra honom och imorgon ska han nog få vila.
Ska göra hagbyte snart. Lite svårt när han inte får äta gräs, så han får pendla mellan våran provisoriska hage utanför stallet och stora vinterhagen som det är mest jord i nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0