LYCKLIG

För idag har jag och Pony varit ute och ridit!
Fick sällskap av kärran och Òsk, så vi tog en skritt tur på ca 45 min längst
slåttis. En "sand" väg i skogen. Pont skrittade på bra, han lyckades hitta lite monster som
gömde sig i buskar och under stenar.
Kändes kanon att vara uppe på häst ryggen igen! Det enda som gjorde ont var min fotled, det gör ont när jag ska trampa ner hälen. Men jag tycker att det gör mindre ont nu iaf. Kanske vara bra för min egna kropp och få vila sig..
Men det var dock tvunget att snöa, bara för att jag skulle rida eller?? Tyr att den inte stannar kvar på marken iallafall!!
Blev vanlig sadel idag, längtar efter min western sadel!!
Men den åker på snart ;)
Lurvig till tusen.. dags för lite klippning och tvättning.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att det gick bra att rida!

2011-05-02 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0