Pigg häst

Det är vad Pony är just nu..
Han var två meter upp i luften när vi var ute och gick idag.
märks att han har sammlat på sig en massa energi och han ser ut som en gödgris..
eller i mina ögon ser han ut som en gödgris, i andras helt normal;)
Imorgon ska jag försöka rida en sväng.  Känner att jag har lättare att kontrollera honom
från ryggen en från marken när han är på detta humör. Så jag hoppas det kommer gå kalas bra!
Längtar! Har ju inte ridit Pony på hundra år känns det som!!!
Här kommer iaf några bilder från de senaste dagarna, blir lite tråkiga bilder men får hoppas att det
blir bättre med det snart å ;)
Pony tycker att jag har varit elak som har smörjt på solkräm!
Men en godis sitter ju aldrig fel ;)


Mata mig!?


Så här står han hela tiden , så fort jag kommer ut till stallet,
godistrollet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0