ridning x 2

Igår red jag Pony! tog en kort skritt tur bara. Vi gick inte omkull! han snubblade till en gång, eller inte snubblade utan ryckte till. vet inte vad jag ska kalla det för men. Kände mig avslappnad för der mesta, är i nedförsbackarna jag känner att jag spänner mig, Pony såg iaf ut att tycka det var super härligt. Gick och frustade tusen gånger
Sedan tog jag mig en barbacka tur på Chaplin. Red mycket lösgörande då han är som en planka just nu och hans skritt är åt helvete. Små passar hela tiden, men tyckte jag fick till den hyssat mot slutet. Travade igenom honom så han blev riktigt varm i kroppen. Ska nog rida honom idag eller på m¨ndag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0