Skogstur

Idag fick jag sällskap av Turid och Chaplin ut i skogen. Hur mysigt som helst ! Varmt och solit , men inte för varmt!
Pony gick på bra och var inte alls så super snubblig fast vägen är lite ojämn med stockar o sten. Hade lite hets i mellan åt då han vill komma i kapp eller komma förbi chaplin.
Men nästan hemma så snubblar han på ingeting och rammlat fram på knäna, är förvånad att jag inte fick en hjärt attak men antar att jag börjar bli van.. Han skrapade iaf upp knät. Yejj! Känns så jävla hopplöst. Vet inte vad jag ska göra längre. Börjar tro att åldern sätter sina spår i min bästa vän.
Just nu känner jag mig lite små deppig igen. har varit så himmla mycket dom senaste två veckorna, så många frågor jag måste hitta ett svar på. Bestämma mig för vad jag ska göra. Inte bara med Pony utan en massa andra saker runt omkring. Mitt huvud värker 24// och jag är spänd hela tiden. Är stressad fast jag inte borde vara det.
Åt helvete med allt! usch, dags att vända blad ;P
blogg.se vill inte ladda upp mina bilder.. men kanske försöker igen senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0