Tömkörning

Gud vad det blåser ute idag! Jag och Pony trotsade blåsten och tog oss ut på en tömkörningstur. Gick superbra! Lyckades få honom att flytta sig lite. Lyckaades flytta både fram och bakdel super bra! Både jag och Pony är ju nybörjare på det här med tömkörning, men jag måste säga att vi har blivit ganska duktiga! Travade även lite idag också, Gud vad härligt Pony tyckte det var, fick kuta på av bara helvete för att han skulle få länga på trav stegen ordentligt! Jag tömkör oftast längst vägen så jag får ju en hel del motion själv.
Nu ska jag in till stan och mysa med några härliga vänner. Men tanken är iallafall att jag ska rida Chaplin ikväll. Ska hjälpa kerstin lite med han , men tror det är mer mig själv jag hjälper, måste börja komma igång med ridningen igen så!
Uppdaterar ikväll hur det blev med Chaplin! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktigt av dig att tömköra, borde verkligen göra det oftare.. Men det är ju så mycket roligare att sitta i vagnen bakom. :)

2011-05-24 @ 18:57:52
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0