-20

Kan lova att det inte var en höjdare när jag gick ut till stallet strax innan 8 idag! Det var så kallt så vätskan i ögonen frös typ.. Ja, ni fattar vad jag menar ? Lite dålig förklaring men men;) Slängde ut hästarna, dom fick lite extra mat eftersom att dom behöver det nu när det är så kallt. Pony har ju dock i princip fritillgång av sitt hö.

Var nyss och slängde ut lite Lunch/Eftermiddags hö åt hästarna. Pony kom upp till grinden och såg ut som typ "Jag kan nog tänka mig att gå in nu" Sötnöten min! Men han vart nog endå lite halv nöjd när jag kom med maten.

Har sjukt träningsvärk i benen och ont i knäna efter gårdagen skivstångspass!! Bara jag som tycker att det är lite små skönt med träningsvärk !? Ska iaf gå ut o gå med Pony ikväll, Måste gå för mina ben och sen för att hålla mig varm. Har en känsla av att det blir kallare... Ge mig Sommar !

Förresten, ser ni nått nytt i bloggen ??


 Nu är det inte så många månder kvar tills vi får se våra hästar på bete...
 Eller ja, vi kan ju inbilla oss det iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0