Dag 1

Presentera dig och din häst

 Ja, eftersom att det inte var så länge sedan jag presenterade Pony så gör vi en kort verson nu!

 Jag heter Elin för er som har missat det och jag är 19 år gammal.
 Jag tog studenten i iår från handels proramet med inriktining Turism och just nu jobbar jag som butiksbiträde i en butik. Jag har praktiskt tagit vuxit upp med hästar, men Pony är min första egna häst.

Jag har också två katter som heter Tequila och Fanny. Jag har också hund på deltid eller vad ska man kalla det ;) Vaktar syrrans hund Albin flera gånger i veckan också :) 

Jag bor med min mamma och pappa på en liten häst gård på landet. Jag har två systrar
Äldsta heter Anna och bor i Uppsala och den mellersta heter Ida och 
bor en bit i från oss.

 Pony är 27 år gammal och är en Irländsk sport häst. Han tävlas i western ridining och han älskar morötter.
 Han gör vad som ällst för en morot ;) 


Pony är en gubbe med krut i, för det mesta så beter han sig som han vore 6 och inte 27!



Jag och Pony




 


Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

naaw vad söt han är :D

2010-12-23 @ 16:15:38
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0