Dag 4

Hur började mitt häst intresse

Mtt häst intresse började samma dag som jag föddes.
Skulle man
väll kunna säga. Med två häst tokiga systrar är väll inte det så konstigt ?
Jag var bara bäbis när syrran sprang runt med sin käpphäst
och med mig framför sig.

Jag älskade hästar, hade en hel samling av de finaste Leksaks hästarna
som man kunde köpa. Jag var en riktigt häst tjej.

Jag älskade att följa med syrran till gtravstallet hon jobbade i där jag fick
borsta hästar.

Lyckan varf när jag fick rida runt gården på nån av mina syrrors hästar.
Vilket jag försökte tigga till mig varje dag..
Hur stod dom ut ?


Sen har det bara fortsatt och mitt häst intresse kommer
antagligen att hålla i sig för alltid,
Jag måste ha min dagliga dos av hästar!




haha jaa.. vad säger man !?
Häst tjej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0