dator fri

Inte varit så aktiv, Sorry! Hur som hällst tog jag mig en barbacka tur på måndag kväll när jag kom hem från Uppsala. Det var kallt som satan men roligt att sitta på Pony igen. Han hade så jäkla mycket överskotts energi. Han var rädd för allt och var som en tickande bomb. Härligt! Sen på tisdagen så tömkörde jag faktiskt! Det gick jätte bra, är ju bara andra gången jag gjorde det och nu hade jag ju inte Turid med mig som kunde ge mig tips. Men vi klarade oss super bra endå, Vi travade till och med en bit. Men det blev så halt för mig så blev mest skritt. I går fick han vila för jag ahde lite annat för mig och idag får vi se hur det blir.
Ska iaf på Perreli kväll idag. Ska bli kul, roligt att få veta lite mer om andra inriktningar en det man själv håller på med. Som sagt jag är öppen för det mesta.
Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0