Fryst

Jag känner mig som en djupfryst fiskpinne just nu! Tog en skritt barbacka tur med bara grimma längst Kvarsätts vägen ner mot paddocken. Höll Turid sällskap som skulle ner och träna för Rosa. Red hem själv sedan. Tappade känseln i ansiktet, det var hela -22 grader ute! Borde vara förbjudet att ha det så kallt! Men jag tror endå att Pony tyckte det var lite mysigt att komma ut, han har ju stått några dagar.

Var och köpte mig ett par nya träningsbyxor från HM idag, Som sagt, jag tycker att det är viktigt att man håller sig i form. Styrker tränar och framför allt tränar konditionen. Är ju inte bara hästen som ska vara fitforfight! Man ska ju orka rida också.

Imorgon blir det iaf en super tidig morgon i stallet, härligt men samtidigt sjukt drygt att kliva upp tidigt.. Varit ledig i tre dagara och inte fått en endå sovmorgon, var ju tvungen att ta på mig ett morgon pass i går och sedan hade jag mina egna pass mån o onsdag. Jag har ju utsläpp varannan dag. Men men , bara att bita i det sura äpplet och försöka peppa inför några intesiva jobb dagar !


Ses, inte hunnit fixat färgen i kommentar texteb än, datorn jävlas med mig ;)


Jag och Pony vintern 2006 !


 



Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte berätta lite mer om Pony? skulle vara kul att veta lite mer !

2010-12-17 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0