Gissa,,

.. rätt, blev ingen ridning idag. Var inte hemma förens vi 7 och så skulle jag käka osv så inna jag var ute i stallet var klockan strax efter 8. Så blev lite borstning och mys på gången. Lindade även benen med BoT, det finns inget bättre.

Till alla häst ägare, skaffa back on track till era hästar. Finns inget bättre! Pony älskar sina, tror jag ;) Men benen blir super fina bara efter nån timme. Pony har dom dock hela natten, så han har super fina ben på morgonen!


Imorgon blire en tidig dag. har morgon passet och sen kommer J o skor POny vid 9 tiden. Ska ha hunnit mockat o allt sånt innan han kommer så jag bara kan sticka ut och rida när han är klar.



 eh.. ta in mig nu tack ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0