Mys!

Var några dagar sedan jag var ut på tur med Pony, men idag fanns äntligen tiden till att rida! Har haft det rätt så stressigt några dagar. Tog en skritt barbacka tur längst hov vägen, Pony var pigg och glad. Skulle kika på lite saker, och göra en liten blåsning på nått läskigt i skogen. Tror både jag och Pony tyckte att det var skönt att komma ut! Men nu är jag ledig några dagar, så då ska Pony få en massa uppmärksamhet!


Dåligt med bilder just nu, det får ni stå ut med;) Ska ta med mig kamran lite i veckan, kanske kan slänga upp nån film eller så :)



Kommentarer
Postat av: Ingela

kul å höra! jag har hittat gamla bilder på pony nu, ska skanna senare och lägga in på min blogg så skickar jag länk =)



nämnde längesen ;o) du kanske minns =)

2010-12-11 @ 12:18:35
URL: http://becausetrollrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0