Puder snö!

Det är den perfekta galoppera snabbt barbacka snö ute och jag har inte ridit :( Är sjukt sugen på att ta mig en tur, men det är mörkt som natten och jag är trött som en björn som ska gå i ide.. Jobbar en massa nu enda fram till julafton! Men ska förska klämma in lite ridning också! Super sugen på att rida!

Det enda bra med vintern är när man kan rida i djupsnön. Det enda pluset med vintern jag kan komma på. Jag hatar vinter och kyla om ni inte har insett det. haha !

Förresten, några vill se mer nya bilder, men som sakt jag är ute i stallet i antingen morgon mörker eller kvällsmörker. Vilket betyder att det blir shit bilder:) Tror inte ni bara vill se nya bilder på Pony när han står på gången ? ;)


Ses!

 


 Ge mig sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0