sjuk

Uscha, jag börjar känna mig sjuk. Eller inte så där tok sjuk, men ni vet så där som det känns precis innan det smäller till.. Nyser och blir täppt i näsan hela tiden, plus att jag börjar ha lite små ont i halsen när jag vaknar på morgonen. Jag hatar att vara sjuk.. lyckas ju alltid få världens jobbigaste hosta! har inte tid med sånt shit nu. Har har mycket jobb som hällst framför mig så här innan jul. Plus att jag inte vill ligga inne dom få dagarna jag är ledi. Vill ut till stallet och fixa med Pony en massa.. plus träna på friskis för att hålla mig själv i trim!
Ska bege mig ut till stallet ikväll, blir ingen ridining idag. Men imorgon så!

Kommentarer
Postat av: Ingela

kommentarerna syns inte vidare bra ;o) men nästa inlägg på min blogg är några mindre bra bilder på Pony från Näset. ha det bäst

2010-12-14 @ 18:18:29
URL: http://beca
Postat av: Anonym

länken alltså

2010-12-14 @ 18:18:46
URL: http://becausetrollrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0