Snöstorm!

Det bara vräker ner snö! Pony står ute i hagen och ser ut som en snö gubbe, eller ska vi kalla det snö häst ute i hagen. Men han ser ut att tycka att det är helt okej, står och filosoferar för sig själv.

Fixade allt i stallet imorse när jag endå hade utsläpp. Men jag orkade verkligen inte rida idag.. känner att jag börjar bli sjuk :/ usch ! Kanske ändrar mig till ikväll efter jobbet, men det är inte så troligt.

Satsar på att rida en sväng i morgon eftermiddag istället, hoppas på mindre snö också ;) Nu ska jag iväg och jobba! Ses!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag höll på att snöa bort när jag var till stallet idag! Men det blir kul sen när man kan busa i djupsnön! :D

2010-12-17 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0