Tips till fruset hästfolk

Köp er ett par "The red fox" stövlar. ugly as hell and hot like hell. Jag kan inte minnas att jag fryst i ett par sånna. Har alltid lånat pappsen 45or, rena rama tränings passet att gå runt i dom i stallet kan jag lova.

Men idag så köpte jag mig ett par egna, i rätt storlek;) Love! Dom kostar endast 599 kr på Dilles!
Men det är dock ingen klack på dom, men det shiter jag i. Rider mest barbacka o med westernsadel endå så :) Men i stallet är dom perffa !

Så sluta klaga på kylan och gör nått åt den!


599 kr på Dilles- Åk o köp!


varmt och skönt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Dom ser jätte varma och sköna ut! Funkar det bra att rida med dom ?

2010-12-21 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0