träning för Rosa

ja, igår var jag ju och tränade lite för Rosa. Var helt okej, men vet inte om jag kommer gå in för det hel hjärtat. Men visst ska jag testa det lite!:) Man har ju sett att det ger resultat. Men jag personligen tycker att jag och min häst har en bra kontakt med varandra osv. MEn det kan ju alltid vara bra att testa lite olika saker. Tror att Pony tyckte det var helt okej, men han tyckte nog att vi var välldigt konstiga också! Rosa trode iaf att han var en vänster hjärnad häst:)

Red hem i grimma och grimmskaft, helt otroligt hur duktig Pony är på att lyssna på min sitts. Vi kan både jogga och galoppera sakta. Även på hemvägen, där han har tendens att ha lite bråttom! Visst han går inte i någon snygg form , men då o då sänker han faktiskt sitt huvud. Fin liten häst jag har !



 Jag och Pony när jag tog studenten 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0