you and i will be young forever

Hejsan alla kvälls läsare!
Jag och Pony tog en ledig dag i dag också.. igen. Känns som om tiden inte räker till för allt jag vill hinna med. Men till helgen så ska jag försöka komma igång med lillen. Var ut på motgonen och fixade klart allt, Kommer bli samma sak i morgon.

Idag var jag iaf iväg och tränade mig själv, Inte bara hästen som måste tränas;) Har inte jag nån kondis så gåre ju inte så bra o sitta o rida hästen as bra heller. eller ja, ni fattar ? Plus att jag vill inte rulla fram... haha! Men när vi skulle börja träna så fick vi veta att vårat pass va inställt så vi var tvungen att gå på arobiks... det värsta jag vet!! haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0