Barbacka tur :)

Åkte till stallet vid tio tiden, mockade och fixadse allt sånt. Bestämde mig för att ta en tur i paddoken i ny snön! Eld hade blivit så fin över ryggen, super rund och god, så jag bestämde mig för att rida barbacka! Han är super rolig att rida, travade och galopperade lite. Dock var han lite tjurig på vänster galoppen, men vi fick till den tillslut.  Red väll i 45 min eller nått. Sen var det dags att ge pållarna lite lunch.  Slänger upp lite mer bilder senare ! :) så håll utkik!


Eld ute i hagen :)


Myser på gången, njuter av godisen kanske ? ;)


Pussmulen!



 Rida rida rida :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Söta bilder. :)

2010-11-26 @ 18:05:23
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0