det blir värre

Har varit grymt dålig på att uppdatera nu! Men har inte motivationen.. vill att bloggen ska vara klar och hyffsat fin. Väntar med spänning på att den ska bli fixad ! Pony har iaf vilat lite, igentligen borde han inte, men tiden har helt enklet inte funnits till. Har jobbat så mycket nu i helgen så jag känner mig mer död än levande just nu! usch! Ni som tycker att det är jobbigt att ha häst när ni går i skolan, släng er i väggen! Vänta bara tills ni börjar jobba, då var kombinatioen skola o häst rena rama semestern! Trode aldrig att jag skulle säga det, men så är det.

Idag kom jag iaf ut till stallet kanska sent, var så trött efter jobbet. Men när jag kom ut till stallet så fick jag världens energie! Stod och mockade i hundra år, och jag tyckte att det var kul!? Blev iaf ingen ridning, utan det fick bli en såndär myssöndag men en massa pysslande istället. Borstade, klippte lite på mannen och sånt mys. Härligt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0