förberedelser

Eftersom att jag åker till Uppsala i morgon och inte kommer hem förens på måndag kväll, så har jag varit tvungen att förbereda lite i stallet innan jag åker. Så idag har jag gjort i ordning alla hö påsar för tiden jag är borta och satt lappar på vilka som är till vad och vilken dag  Skrivt upp det viktigaste sakerna på ett papper, vad han ska äta osv.  Det är min Pappa som ska ta hand om min älsklings Pony när jag är borta. Jag är så otroligt glad att jag har en sån snäll pappa som alltid ställer upp!

Uscha, jag tycker verkligen inte om att åka i från Pony. Men jag kan ju inte ta med mig honom över allt.. ;)
Ska bli roligt att komma till Uppsala, ska passa på att rida Eld också ! så helt hästlös blir jag ju inte ;)


 
fixat och trixat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0