Glad Pony!

Idag var jag ledig, jag är faktiskt ledig hela denna vecka! Tog mig iaf ut till staller medans det forfarande var ljust ute ! Pony hade slagit upp såret i hagen.. blir så jävla less! Hur svårt kan det vara att slänga på skydden innan man släpper ut honom ? Det tar ju typ 2 sekunder... men men.. bara att börja om IGEN.

Tog en barbacka tur upp i skogen. Red silverbäcken och sedan slåttis hem. var väll ute i ca 45min. Kallt som jag vet inte vad men roligt var det ! Pony var så himmla pigg och glad! Han var mer uppe i luften än vad han var framåt;) Satt och skrattade hela ridturen, plus att jag hade syrran i luren. Hon var också ute och red så man kan ju säga att vi red tillsammans, via telefonen.


Jag och Pony 2008
Vinterbus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0