Jag tror jag bor i fel land..

Det var så förbannat kallt ute idag! Kyla och jag går inte hand i hand... Jag borde bo i ett varmt och skönt land, inte i Sverige, mitt i kalla Norrland. Men det var endå en härlig tur med Turid som sällskap! Blev en skritt och trav tur. Travade på en bra bit, skönt de ! Pony var tung som ett kassaskåp från början, men på slutet så kändes han riktigt bra! Lite lättare i handen.
Imorgon åker jag och lämnar Pony hemma. Turid skulle kanske ta en tur, så vi får hoppas på det. Annars blir det lång vila och kanske någon promenad med Pappa. Hoppas att jag kommer kunna uppdatera bra från Uppsala. Blir ju en hel del hästar där också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0