små jobbig häst!

Red ut en sväng barbacka längst vägen när jag kom hem efter jobbet. Pony var fjollig för allt, tillomed sin egen skugga.. Joggade på mestadels av turen för att han skuelle få röra på alla musklerna. Var dock tung som en elefant i höger, men lyckades få han lite lös sista biten. Och självklart skulle han ju få en dampanfall på hemvägen så han lyckas kliva på sig själv.. just där han redan har ett sår ( han slår alltid upp samma sår ) Där fick jag för att jag var lat och inte tog på han skydden idag.. suck!

Gjorde rent såret och fixade, tog ingen bild, lite för blodigt haha ;) måste nog börja ha p åhan skydd ute i hagen tills såret har försvunnit.. han slår upp det hela tiden.. suck.. Tok häst jag har ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0