styltor. styltor och lite mer styltor

Idag var en såndär riktigt dålig rid dag. Om man tänker på styltorna dvs. Blev en barabacka tur i skogen idag också, blev en liten bus galopp i djupsnön. Pony tyckte att det var super kul, trippade fram efteråt.  Men när vi kommer ut  på vägen så vart det lite jobbigt med styltorna, men när vi höll oss vid det oplogade så gick det bra. Men man fick ta det lite försiktigt. Börjar förbereda inför att jag drar till Uppsala, bara jag som blir sjukt jobbig när jag ska lämna hästen hemma.. måste se till så att allt stämmer osv.. blir värsta orolig, men det kommer gå bra.. hoppas jag ! :)


    
Ponys eller min?     Pony har så stor rumpa så man ser inte      Mys tur!
                              hans öron knappt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0