Äntligen upp i sadeln!

Dock på fel häst ;)
Efter att jag hade släppt ut hästarna så kom kärran och frågade om jag
inte ville rida Chaplin idag, han har typ gått en gång i veckan i mer än en månad nu.
Tänkte varför inte, var länge sedan jag red bus ponnyn ;)
Vi tog iaf en tur runt silvderbäcken. Chaplin skötte sig , blåste upp sig lite
när vi mötte camilla och gänget :) hallå, man måste ju visa upp sig liiiiite ,)
Men var inte alls lika mycket uppe i luften som han brukar bli.
Sedan fick Pony lite ompyssling! Hovslagaren var här i går, det såg fint ut och vi slog på
en sko med sula.  så nu går han i en liten hage utanför stallet. Härligt tyckte Pony.
gick runt runt runt runt i sin lilla hage och rullade ärthjärnan ;)
Just nu står han och solar i solen. Han riktigt njuter! ;D
Pony promenerar i sin lilla hage :D
Ingen halt häst längre :D Lycklig tjej :D


gosen igår i sin lilla hage!
Lycklig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jahaaa, jag tyckte väl att det var du, men du satt på fel häst så var inte säker. :)



Vi tänkte fråga vart ni kom ifrån, alltså stigen ni red på, vart den började. Men då var ni för snabba så hann inte fråga. Men nu kan jag ju det, vart kommer man upp på den stigen? :)

2011-04-22 @ 18:51:09
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min stallkompis tyckte förresten att du hade en väldigt häftig färg på paden under sadeln, och jag håller med. :)

2011-04-22 @ 18:52:01
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad bra att din häst är bättre :)

2011-04-22 @ 21:59:05
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0