det går framåt

Var ut tidigt imorse och slängde ut hästarna.
Matade Pony och mockade ur hans box medans han stod o käkade.
Lindade av bakbenen, men lät fram vara kvar som stöd.
Pulsen i benet kändes helt okej, han stödjer bättre och går lite bättre.
Tog ut han på gången nu på kvällen då jag var tvungen att byta ut plastpåsen.
Så nu är han svart och röd istället, lite tuffare tycker Pony ;)
fick stå och kika ut genom stall dörren medans jag mockade.
Borstade och donade lite. Lindade bakbenen igen och sedan fick han gå in o käka i sin box igen.
Nu ska jag sova, har inte sovit på två dygn känns det som. Varit så sjukt orolig.
Natten till tisdag var den värsta på länge... usch och fy... värre än att bryta revbenen...
Nu håller jag tummarna på att mitt hjärta blir bra!
Hovslagaren kommer imorgon, Håll tummarna !!!
erkänn, tufft va ??!!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0