Härlig tur!

Blev att jag red runt dalgången idag.
Var så himmla skönt ute!!! 

Hade Pony lös på stallgången, vilket jag oftas har. 
Han smög sig närmare och närmare utgången och solen. 
tillslut hade han halva kroppen ute i solen. Då vart han nöjd ! ;)
 
 Pony skrittade på bra men i traven blev han
lite slängig från början, Plus tung i höger. Men sista trav biten hem tyckte jag att
han lättade lite i handen iaf. Känner att jag inte riktigt orkar jobba ihop honom,
då det gör int i fotleden när jag rider med sadel och i revbenen när han blir tung..

Men blir bättre och bättre för varje dag!
Möte en massa monster längst vägen också.. Var blandannat en kött ätande
katt och en drake ( duva ) . Skötte sig bra vid vatten ställerna, blir lite spänd när
det forsar mycket. Men idag var han cool lugn!


Pony gör allt för att få lite sol på sig ;)


Ute på tur i vårvädret! :D


Lörvepösen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0