inkallning

Jag har tränat Pony i ca 1 vecka på inkallning.
Visst han har varit duktig på att komma osv.
Men nu komm er han 9 av 10 gånger springade och gnäggande!
Körde en blandning av Tobbe larrsons ideer med mina egna metoder.
Och det funkade.
Pony lyser upp så fort han ser mig gå till stallet. Han har sten koll på mig.
Sen behöver jag bara ropa och kanske lägga till en liten smackning så
kommer han på engång. Så kul!! Lillen :)
Han är lite mer svårflörtad om han käkar på sitt hö, men han kommer tillslut endå ;)
Vem vill inte vara med sin underbara matte!? ;)
En film från i höstast när jag och Pony leker "Följa Elin"

Kommentarer
Postat av: meit

vad härligt det såg ut =)

han följer verkligen dig helt !

2011-04-04 @ 09:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0