min solstråle

Var ut till stallet imorse eftersom att jag jobbar hela lång dan.
Stod ute i solen och borstade medans pony käkade sin morgon mat.
tycker det är så socialt med hästen att stå så.
Just nu känns det som om att jag och Pony verkligen har funnit varandra.
Ja, vi har alltid haft en nära kontakt med varandra. Det tog ett halvår från det
att jag tog Pony så var vi super tajta.
Men nu känns det som om vi har tagit ett steg till. Låter kanske som nått dravel,
men känns så himmla bra just nu!
Imorgon ska vi iaf prova oss på en liten promenad. Har inte visat någon hälta sen
hovslagaren var. Så hoppas att det håller i sig. Nu ska vi bara få bort stelheten!
Vetrinären sa att det var okej att börja sätta igång han nu. Så det litar vi på.
Skulle ni vilja veta mer om dom andra två hästarna i stallet?



Hjärtat idag :)



Kommentarer
Postat av: rebecca

haha samma här, inte för att jag någonsin skulle köpa en dressyrsadel i huvudtaget ;)



jag har ju bara börjat läsa din blogg typ, så jag tycker att du kan göra ett inlägg där du berättar mer om dig och din häst :D och dom andra. :)

2011-04-23 @ 21:43:19
URL: http://weestern.blogg.se/
Postat av: rebecca

najs :) men åker dock till Regina imorgon kl. 8 på morgonen och lär inte ha så mycket till tillgång till datorn, men jag får väl kika då jag kommer hem om nte annat :)

2011-04-23 @ 21:55:56
URL: http://weestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0