Nu är jag här igen!

Ni kommer märka att jag förhoppningsvis kommer börja bli mer aktiv
här igen! Kände att jag behövde en pause.
Pony mår bra och vi har börjat komma igång igen. Eftersom att Pony
fick vila i två veckor när jag själv var dålig.
I fredags fick Pony vaccin, så han har vilat i helgen. Har haft jobb helg så det blev ju perffa.
Imorgon funderar jag på att ta med Pony på min promenad.
Är Mysigt att bara vara ute o gå ibland.  Man måste ju träna från marken ibland också.
Om ca två veckor ska vi iväg på tränings tävling på färsta.
Har inte så höga krav då varken han eller jag är i topp form.
Utan vi ska bara dit och checka igenom oss själva och framför allt
att ha kul!
Förresten, äre nån som kan förklara för mig hur man bloggar vi mobilen???
Eller funkar inte det här? jag lyckas iaf inte... Tacksam för svar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0