promenad eller inte promenad?

Sitter och har besluts ångest!
Fixade ju allt till Pony imorse, bara motionen som var kvar..
Var sjäv ute och powerwalkade imorse.
Nu känner jag mig trött och sliten.
Funderar på att Pony ska få vila idag, men blir samtidigt frustrerad för jag
vill ju att ha ska röra på lederna.. aja, lutar mot att han får vila idag endå.
Imorgon ska jag försöka få ut dom där jäkla broddarna.. Han blir ju snubblis nr.uno.
Tänkte först ha kvar dom ett tag då hans hage är lerigast i världen och snön ligger kvar på vissa delar.
men nu står han endå på grusplan och på vägarna är dte snö fritt och i skogen kommer vi inte ut i på ett bra tag endå. Så nu åker dom !
Kanske ska försöka ta lite nya bilder nu när jag är ledig några dagar ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0