stall morgon och jobb

var ut till stallet nu på morgonen så jag har mockningen klar ikväll.
Hade tänkt rida efter att jag har slutat jobbet. Kändes som om det bara
skulle bli stressigt om jag drog iväg på en sväng nu.

Självklart lyser solen och det är riktigt mysväder!!
Avis på er som är ledig idag och få njuta av detta vårväder!
Jag hoppas på samma fina väder imorgon då jag är ledig.

Byta iaf täcke på Pony idag, så han har ett tunt flecce täcke och
ett regn täcke på sig. Hade jag vart ledig hade han fått stått utan ,
men känner att jag vill vara hemma så jag kan slänga på han ett täcke om det blir
dåligt väder. Pony är lite små känslig.

Uppdaterar mer om hur det gick att rida ikväll :D


Pony idag innan jag bytte täcke =) Mysfarbrorn!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0