BACK

Jag vet, sämst update. Men har inte tid. Eller ork mest kanske..  Har inte blirvit nån ridning med Pony heller och det kommer inte att bli det heller skulle jag tro. SÅ finns inte så himmla mycket att berätta om vad jag gör med Pony.. Vi myser, vi umgås osv.
-
Hängt med Moa idag också. Var in på Birsta en sväng och sedan var in på timrå och kikade på en ridlektion där. Satt och chillade bara :) Mysigt värre;) Just det, vet att jag har lovat att he upp massa bilder, men datorn jag fixar det på är störd.. seg som in i helvete.. såmåste fixa det först, men håll ut! :D
-
Ni kommer väll ihåg att åka på Norrlands mästerskapen nu till helgen!? Platsen är färsta, så varför inte ta med familjen eller ett gäng vänner och kom och kika på en massa duktiga ryttare och fina hästar! På Söndag kommer det vara en as bra speaker har jag hört, så det får ni ju inte missa ;) Kika in på Winn för mer info!
-
Jag bara myser i min älsklings jacka ;)
Hittade den perfekta rosa grimman till Tintin ;)
Snygg Moa ! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa Nyman

Hahahaha! Dö Elin........

2011-08-25 @ 22:02:56
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0