dododo

Hej ! Sorry för den lite halvkassa uppdateringen. Kom hem i förrgår natt och jäklar vilken resa.. Det tok regnade från Gävle och hem till Sundsvall. Man såg knappt nått framför sig och det var hur lång kö som helst ! Men Torbjörn skötte det nåjävulska bra ;)
-
Tintin skötte sig fint i transporten, var en mysig resa hem trost det jobbiga regnet. Det var skönt att vi kom iväg i tid från skara iaf så vi slapp åka hela långa natten.
På måndagen träffade jag Pony för första gången på eftermiddagen. Han är så otroligt söt min lill kille. Han kom springande som en tok i mot mig och gnäggade som om att han var desperat och stannade framför grinden och stod och gnäggade tills jag var frame, då skulle han bara gosa in huvudet i min famn. ja, min häst har lite separations ångest, så han blir väldigt glad när hans matte kommer hem ;) Men det värmer som tusan i hjärat.
-
Just nu sitter jag och redigerar lite bilder från Skara, så ska slänga upp några så fort jag är klar så håll utkik ;)
haha vafan man måste ju fixa håret ibland också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0