Förkyld

Ja, inte är det jag som har gått och blivit förkyld. Utan Pony så klart.. Är snorig i ena näsborren, kommer lite gult snor i mellanåt också. Inga andra problem. Lite trött kanske, men ingen feber, inga svullnader och inga syntomer på kvarka.

Så blir täcke på sig ute och sova inne på natten. Men som sagt hans immunförsvar är ju såklart lägre nu än vad det har varit förut så.. Men vi avaktar och ser hur det blir med förkylningen.
Jag åker ju till Bulgarien om 1½ vecka ungefär. ( jag vet olägligt som fan.. vill igentligen vara hemma med min Pony.. Men ska bli skönt att komma ifrån allt det jobbiga för att sedan ta tag i det när jag kommer hem)

Så blev ingen ridning för oss igår som jag hade tänkt. Idag blir det nog lite stallmys bara :) Pyssla om sjuklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0