jag vet, dålig update ;)

Men har haft fullt upp! Jobbar som en tok just nu så har ingen fritid hehe.. nä men händer ju inte så mycket i mitt hästliv just nu. Letar fortfarnade hovslagare som en tok. Kan j komma tillbaka från semestern :(

Så fort vi fått nya skor så ska vi ut och mysa jag och min fina häst. Han är så otroligt kelsjuk! vill bara var med sin matte hela tiden, jag skojjar inte.. Men det är ju mysigt också :) Idag står dom borta på Ks bete, men ska nog hämnta hem Pony ikväll, ska ju endå bli kallt i natt. Så då får han hellre sova inne och slippa bli kall i kroppen.

EDIT: Fick precis tag i J:D:D Kommer kanske på tisdag och skor, han skulle höra av sig ! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0