Nya skor!

J kom hit tidigt imorse och fixade till Ponys hovar. Så nu kan vi ut och mysa lite i skogen. J tyckte att Pony var mindre stel, men han tyckte att det var lite jobbigt att bli skodd idag, ville inte riktigt stå still. Blir nog ingen ridning idag som jag hade tänkt. Min fotled ( den som blev krossad efter senaste olyckan) har börjat ömma igen och jag är helt  slut i ryggen. Men ska ut och mysa med han en stund nu. Måste ta vara på varje sekund nu.
-
Måste verkligen ringa en sjukgymnast eller nått. Min rygg vill inte riktigt vara med. Eller om det är nacken.. jag vet inte.. Vårdecentralen tyckte att vi skulle avvakta men blir det inte bättre så blir det en magnetröntgen. Blä, hur många gånger har man inte legat i en sån..
-
Håller btw på att fica en liten sak till Moa, en liten hemlis ;) Men hon komer nog inte hinna få den till helgen, Kanske blir till Norrlandsmästerskapen, Vilka ska förresten dit ? Kommer bli sjuk kul. Ska vara fotograf så vill ni bli fotade extra mycket så är det bara att rycka lite extra i mig eller skriva en rad ;)
Världens bästa Moa, som alltid ställer upp och finns där <3

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Maila gärna om du vill veta mer. Jag börjar bli rutinerad på det här efter mågna år som hästägare och arbeten på ridskolor. :/

2011-08-16 @ 22:44:02
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Moa Nyman

Haha vad är det nu du håller på att göra? :D Du är bäst elin <3

2011-08-16 @ 23:14:20
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas det inte är nåt tok med ryggen/nacken! Du får ta det lugnt, och gå till en sjukgymnast kanske.



Jo, jag tänkte höra med dig om du har lust att fota Storen och ev oss båda nånting nu innan den lurviga pälsen kommer?

Han är ju igång nu så då kan man ju rida åxå :)

2011-08-17 @ 22:13:01
URL: http://sartorius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0