Pony kände för att ta på sig tvångs tröjan...

img_2144 (MMS)

Pony kände för att ta på sig tvångs tröjan;)................ Som jag skrev igår så fick Pony sova ute. Det var ju riktigt varmt ute inatt! Var och hämtade hem honom nu på kvällen, J kommer tidigt i morgon och skor innan jag ska på jobbet. Pust , blir ännu en tidig morgon ;) Pony verkade väldigt pigg och glad idag. Om skoningen blir bra imorgon kanske vi tar oss en kvälls tur. Vi går se:) bara ut och chilla. Vara för oss själva lite. Nä, nu beger jag mig in i dröm landet igen! Ses i verkligheten imorgon ;)  btw bilden är från när Pony hade fått lugnade och jag kom ut en timme senare. Pony och lugnade slutar alltid i konstiga saker , denna gång blev det en tvångströja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0