Promenad

Bestämde mig för att ta en lite promenad på ca  min med Pony idag. Bara för att han skulle få komma igång i kroppen lite. Frusta ut lite snor osv. Gick vällllllddddddiigt segt, men vi myste på och tog lite små pauser för att bara stå och mysa eller knapra på lite gräs strån.
-
Pony tyckte att jag skulle stanna och hålla han lite sällskap stod och gnäggade en bra stund efter att jag gått. Hans kompisar duger inte, det ska vara matte. Lill sötisen min. Han är ganska besatt av mig just nu. Visst har han alltid gillat sin matte lite mer än alla andra, men nu ska jag finnas vid hans sida 24/7 helst.
-
Städade ju lite i stallet för nån vecka sen som jag skrev om. Tänkte visa en bild på dom super bra lådorn jag köpte från IKEA. Älska IKEA. Deras inredning passar lika bra i stallet som i hemmet ;) Så ett litet mini tips, behöver ni nått till stallet, ta en sväng till IKEA;)
-
Köng lådor
Jag och lörvepösen
Mysfarbror
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0