Segt

Händer inte så mycket just nu. Jobbar och sliter så tiden räcker inte till. Plus att Pony har tappat en framsko så jag kan inte precis ut och rida. Försökt fått tag I J men han är fortfarande på semester. Får förska ringa någon annan om jag inte får tag i han idag. Hade det vart en bak sko had edet inte vart lika akut med det är ju hans dåliga hov fram. Suck!

Kom på idag att jag faktiskt åker till Skara om 2 dagar!! Jag borde kanske ha börjat packa ??? Ska blir så jäkla kul, är peppad till tusen, mindre peppad för att packa ;) VEt ju knappt vad jag ska ha med mig. Slänge rmed mig hela garderoben på tåget kanske ? ;)

Bilderna ser det ut att gå segt för.. fattar inte varför det inte går att ladda upp.. Mitt tålamod brister och jag blir skit sur! Jag och datorer går inte hand i hand. Nu ska jag käka min lunch lite snabbt innan jag börjar jonna igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0