Stressad tjej

Hej alla glada och treliga läsare ;)
Har som sagt haft fullt upp i helgen på Winns norrlands mässterskap så har inte hunnit blogga. Men det har gått jätte bra för Moa i helgen. Jag är så stolt över henne! Trots några missar på söndagen har dom gjort ett utmärkt jobb. Så nu är det bara att ladda om och åka hem och träna på det som behövs, ser fram emot nästa tävlings säsong med Moa :D men man känner att det behövs en pause i allt nu. Hoppas ju dock på att jag också ska få komma ut och tävla så kanske inte blir så mtcket groomande nästa år ;)

Gick ju galant att vara speaker också, naturbegåvning. HOST ;) Men alltid lika kul med nya kunskaper och nu ha rjag iaf testat, vem vet jag kanske ställer upp igen;)

I morse ville jag bara döda hästarna. jag skojjar inte.. klev upp as tidigt för att hinna ta ut hästarna innan jag ska åka och jobba. Går den lång biten så dom ska få stå och mummsa gräs. Vad får man för tack då? Jo dom rymmer. Allstå Chaplin rymmer.. och för ovanlighetens skull drar han med sig dom andra två också... Fick springa runt och jaga dom som en tok och chaplin har NOLL respekt för människor han springer i princip över än, står du ivägen för honom så synd för dig..

Fick iaf in dom tillslut så fick stressa iväg till jobbet, han knappt fixa mig kändes det som.. Nu ska jag ut till stallet och fixa det sista. spåna, fylla en massa höpåsar osv ;) För imorgon ska jag upp innan tuppen då jag ska åka till Bulgarien!:D

Det betyder att jag inte kommer att blogga under en vecka. Men det kommer komma upp lite tidinställda inlägg iaf. SÅ ni har nått att kika på medans jag är borta ;)

Det kommer alltså INTE komma upp några bilder från helgens tävling idag eller under den närmaste veckan. Men vem vet kanske hinner fixa några nu som kommer upp.. fast nä tror inte det. är stressad till tuuuuusen. Ska skynda mig nu.

Hejdå hejdå! :D



Pony och jag som tränar trail, kors i taket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0