Varje gång är som den första gång vi sågs....

img_9051 (MMS)

Varje gång är som den första gång vi sågs......... Dålig update, jag vet. Men händer ju nada.. Försöker få tag på en hovslagare halv akut.. En tapp sko, 3 m långa framfötter , en lös sko. Hovslagare borde inte få ha semester ;) Tog iaf hem Pony i natt. Tvättade av svansen plus tvättade "tumör delen ". Pony såg ut att vara nöjd över att få ha kommit in. Just det, städa bland Ponys saker. Behöll allt. Ja jag har separations ångest ;) men den dagen jag har en ny häst blir det stor rensning så då får ni vara beredda ;) slängde iaf några gamla slitna saker, skönt!  Nu blir det kvällen för mig, Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0