diss diss diss diss

från början tyckte jag att det var
helt okej att dom körde med sina travhästar
längst kvarsätts vägen,

Är ju en bra körväg om man kör vid rätt tid.
Visst, Pony har flygit i luften några gånger,
för han vill ju också springa med.

Och ja, det tar jag. Dom flesta har visat hänsyn
och iaf kortat in traven. Super snällt!
Jag gör ju samma sak när jag möter nån , saktar ner
Man visar ju respekt för varandra.
så väll hästar som bilar.

Men nu förtiden är dom hur många som helst
dom kör ju för fan 24/7.

Möter minst 5 st varje ridtur.
Är som att rida längst en travbana.
MEN nu har det kommit några nya,

Och dom visar NADA respekt.
Dom travar förbi i 110.
Förbi oss ryttare och förbi
folk med bil. Asså vet ni vad sakta ner är??

Jag förstår om ni inte vill skritta, men att
sakta ner farten liiiite som ni gjorde förut
skulle vara till det bättre!

Tills dess får ni en DISS!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Igår träffade på två av islänningarna som bor nära ert stall, de hade visst skällt ut två av kuskarna igår. De har visst noll respekt.



Min kära stallkompis Veronica sa att två av kuskarna antagligen kör hästarna i stallet brevid vårt. Är Hasse Berg som hyr in sina hästar där sa hon. De med islänningarna skulle ringa till det stallet och skälla ut dom. :)



Dacke blir stressad av att möta andra hästar med vagn, skulle de inte ens sakta av hade han nog kutat med, inte en chans att jag kunnat stoppa honom då.



Nu kör ju jag iofs efter kvarsättsvägen, men hästar brukar kunna vara livrädd för min rockard, så brukar få göra halt så de kan ta sig förbi med sina hästar.. :)

2011-02-06 @ 18:26:53
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0