Duktig Pony :D

Var ute i går och firade Linnea som fyllde 20 år :D
Grattis till henne :D så ja, jag var rättså bakis i morse..
Tur att jag har Turid som tog mitt morgon pass idag :D
TACK!! :D

Tog iaf en tur idag. Tog på stångbettet och red barbacka
längst vägen, Han gick som en klocka!
Han var super fin! Avslappnad och i en låg och behaglig form.

och galoppen var jätte bra! Verkligen sänkte huvudet och jobbade på
med bakdelen och lyfte ryggen! jobbade under sig kals fint alltså ;)

Känner mig super lycklig just nu, tycker vi har haft lite slit
under några veckor när han ska trilskas lite med idag
ojojoj villken häst jag har!!!!!


 Pony väntar på att vi ska ge oss i väg :D



 Pony plutt :D


 jaja, kan vi gå  nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0